Monday, October 10, 2016

Betfair Handel Strategieë Perd

Het jou handel strategie werk in perderesies markte? Ek ontvang gereeld e-posse te bevraagteken waarom ek opgegee het die perderesies markte verhandel teen Betfair en of 'n handelaar kan geld deesdae handel vaste kans van die gunsteling perd maak. Die feit dat ek nie kan maak dit betaal nie, beteken nie ander handelaars is onsuksesvol sowel. Dit beteken my handel strategie is nie meer winsgewend vir my. Het die strategie het foute of was die markte so maklik om terug te handel in 2005? Miskien is dit omdat breëband internet verbindings dramaties oor die afgelope paar jaar wêreldwyd verbeter het en die tegnologie voordeel het in onbruik is. Die feit is egter dat my handel metode eenvoudig gedoem om te misluk en hier is die bewys! [Box type = 8221; info8221;]! Meer inligting oor Betfair handel en lees die jongste nuus oor sport handel in my nuwe handelsmerk blog [/ box] Van tyd tot tyd het ek dwaal rondom die perderesies markte op die verbintenis ruil en probeer om te weerstaan ​​die handel die kans. Gister het ek besluit om 'n laaste keer die handel Wet probeer, want ek het 'n paar bemoedigende skerm skote van 'n ander Betfair handelaar wie wen meer as € 70.000 per jaar ontvang. Ek misluk as jy al kan sien uit my gister se wins en verlies screen shot in die begin van die post. Daar was eenvoudig geen punt in die voortsetting van die handel die markte vir die dag, as ek 4 verloor out of 5 wedstryde. Sommige mense sal sê dat dit slegte geluk kon gewees het, stamp in die moeilike markte Maandag. Die waarheid is jy weet wanneer jou strategie nie werk nie. jy moet net sien dit in die voorkant van jou. Jy betree die mark en sekondes later die kans beweeg teen jou. Jy handel uit net om te sien die kans beweeg terug, na die manier waarop jy voorspel. Jy wag en begin handel weereens maar dit lyk asof óf iemand vinniger as wat jy en jou verbintenis is nie ooreenstem of hulle is slimmer as wat jy en wanneer die verbintenis is gekoppel, die mark beweeg onvoorspelbaar. Ondersteuning en weerstand. tegniese ontleding en tendens lyne wat jy sê? Sure, hulle is almal daar en seun, het ek nie bespreek oor hulle baie. Betfair grafieke is nie die mees doeltreffende kaarte om tegniese ontleding toe te pas op, maar hulle bied 'n paar help. Op die ou end al is, dit is alles oor die wins en verlies skerm. Verliese, want ek gelê op die ondersteuning vlak, en 'n steunvlak tempo gebeur kort daarna. Verliese, want daar was 'n valse tempo en die ondersteuning uiteindelik opgehou, maar ek was te hardkoppig om te aanvaar dat. Tendens lyne wat breek en daar is geen voldoende kans 'skommeling te maak die verliese ek opgehoopte gedurende die eerste 5 minute van die handel die perdewedren. Dit word frustrerend, en frustrasie is 'n seker manier om 'n ramp. Aan al die nuwelinge in die Betfair handel wêreld, hierdie artikel gaan nie oor die onmoontlikheid om te wen deur die handel die kans en onverbeterlike perderesies handel. Dit gaan oor die potensiaal van die markte 'vir enige handelaar om 'n wins te maak. Wanneer daar prysbewegings en skare sielkunde betrokke is, daar is altyd ruimte om geld te maak. Wat vir my gewerk het en nie meer werk nie, kan dit selfs vir jou werk. Of alternatiewelik wat vir jou werk nie vir iemand anders kan werk! Skokkende huh? Wel, jy moet net om uit te vind wat spesifieke wen-strategie en pas dit op die perderesies markte of elders sien jy pas. En moenie toelaat dat iemand jou vertel dat jy nie kan geld maak deesdae. Die finale oordeel sal die PL skerm van jou Betfair rekening en my het beslis sy punt gemaak. Kry my poste in jou e-pos. Verniet! Teken aan en ontvang my nuwe poste reguit na jou posbus elke Vrydag.


No comments:

Post a Comment